...

Julen blev som den blev, lite små struligt. Blev bara så ledsen över det :(  Visste ändå att ngt skulle gå fel, hade det på känn. Sen har jag ju varit sjuk ända sen förra helgen, det är först idag jag börjat känna mig någolunda frisk.

Sitter och lyssnar på soundtracket till Twilight, den har iktigt bra låtar. Blev positivt överraskad när jag upptäckte att en av låtarna är med Robert Pattinson, det är han som spelar Edward i filmen, är riktigt impressed för han e sjukt bra. Blir nästan lite små kär i honom hihi

Ikväll är det Girls of Playboy Mansion och Victoria's perfect life. Dom är riktigt roliga att titta på, rekomenderar alla att se dom. Hugh's flickvänner är faktiskt roliga, Tycker bäst om Kendra för hon är den som inte bryr sig ett skit vad andra tycker,hon kör sitt eget race. Och Victoria Silvstedt e bara så rolig när hon snackar sin engelska haha hon låter riktigt svensk: Men jag tycker hon verkar vara en jordnära tjej och jag är imponerad av hur långt hon gått. Så keep up the good work Victoria!!!! :)
Ser fram emot att se vad dom hittar på i kvällens episoder.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0