Im in love.....

with Robert Pattinson ;)

Igår
Åkte till stan med Denise och Elle. Det blev en del shopping, hittade en riktigt snygg klänning som jag nog kommer att ha på mig imorgon. Är lite små orolig att jag stöter på någon med likadan klänning på festen imorgon, det värsta som finns är när man festar och så har man helt plötsligt en tjej med likadan klänning i sitt synfällt. Jag tycker om att vara lite original, får se om man lyckas med det imorgon.

Idag
Har varit i Uppsala hos min bror och hans familj. Det var riktigt roligt att träffa min über söta brorsdotter, hon e den sötaste lilla tjejen som finns :) Hon kommer att bli så bortskämd :P
Kom hem till Sigtuna och drog direkt till Systembolaget för att inhandla lite till imorgon och sen har jag bara varit hemma. Det tar faktiskt på krafterna att leka med en 9 månaders flicka, så jag har inte orkat göra ngt.

Ska gå och ta mig ett varmt bad och sen ska jag se på Fame (kl 21.00 på TCM)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0