igår och idag...

Igår var ju jag och Elle som sagt på bio, vi såg Fast and Furious. Filmen va så j*vla bra, den va nästan bättre än den första men bara nästan. Det va extra kul eftersom det var orginal skådespelarna från första :D  Det var nice att se heta Vin Disel i en lika het bil, det blev fan dregel varning haha
Efter bion mötte vi upp Annika (Elles kompis) på t-centralen och fortsatte sen till en jätte mysig pub där vi drack lite öl och cider det var riktigt nice :)  Vi drog hem efter ca en timme eftersom vi alla var ganska trötta. Men det var en riktigt mysig kväll :D

Idag drog jag hem till Elli och hennes söta son James (världens sötaste lilla kille). Vi hängde hos henne ett par timmar sen drog vi ner till Våfflan, ett cafe/restaurang vid båthamen i Sigtuna. Där käkade vi god mat, jag åt en laxburgare och hon en vanlig hamburgare. Efter maten drog vi tillbaka hem till Elli där vi lodade ett tag till sen kilade jag hem vid fem tiden. Har haft en super trevlig dag det var ett extra plus för det har varit riktigt fint väder, lite blåsigt men ändå ganska varmt. Tycker det är riktigt trevligt att hänga med Elli och lilla söta James :D

Strax ska jag på kvällspromenad med min lilla vovve Benji. Ikväll behöver han nog kläder, han e nämligen ny rakad så nu ser han ut som en kines igen hihi.

Ska försöka skriva lite mer sen om jag hinner annars blir det förhoppningsvis ett inlägg imorgon, om det händer något roligt ;)

Bytheway I MISS YOU SANDREW
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0