yeay...

Tänkte då berätta lite om gårdagen.
Först så solade jag ett par timmar uppe på vår balkong och lyckades bränna mig lite igen... Sen träffade jag Elli när jag va ute på promenix med Benji så då kantade vi runt ett tag. Sen så hamnade jag hemma igen och nästan direkt så blev det en vända till uppsala för pappa behövde lämna in sin bil på lagning och så här ser pappsens bil ut. Den e så snygg! 
Efter vi kom tillbaka från uppsala så gjorde jag mig iordning och drog hem till Elli. Vi hade det super trevligt, satt och tittade på MADE,My super sweet sixteen, talang och singing bee. Det va riktigt nice att bara ta det lugnt.
Vid halv elva så tog jag bussen till märsta där jag Ellinor och Veronica drog ut på KC. Vi hade det skit kul trots att det va så lite folk. Jag och Veronica upptäckte att vi har några saker gemensamt, en av dom är då LIL WAYNE yeah haha så vi önskade Lil Wayne- Lollipop hos the DJ  så där stod vi två helt själva på dansgolvet och dansade grymt sexigt haha

That was friday on over to saturday...

Ikväll så ska jag ut på KC igen fast med min lilla vänn Denise. Jag hoppas det blir skit kul, håller tummarna, för sist vi va ute så var vi i stan och stället vi va på hade techno tema vilket söööög nåå så enormt så jag hoppas det blir bättre ikväll.
Informerar hur det gick imorgon.

Kommentarer
Postat av: ~*~ Din syster yster ~*~

Oh well.......

Nu vill jag se lite uppdateringar här, Emmis.

Nu vet alla redan vad pappsen har för vrålåk, ;)



Puss & kram

2009-05-08 @ 10:21:59
URL: http://www.2ridgebacks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0