Rain,rain and rain

Fy tusan va det ska regna jag vill faktiskt ha SOL  Hoppas det blir bättre väder till helgen! 

Hade tänkt bege mig ut och skaka på rumpan inne i stan med Denise  (if she's up to it)  Den lilla pluppen är på Rhodos och har det underbart så hon kanske är halvdöd när hon återvänder till oss imorgon. Måste säga Denise att du hade suverän timing med din resa, du har sluppit skit vädret. Jag har inte varit ett dugg avis  ;)

Nu är jag ju tillbaka i skolan, har börjat komvux igen så jag är tillbaka i Denise och mina hemtrakter :P  
Jag känner redan av betygs hetsen men hopefully it will go better this time around!  Men det känns bra, lärarna verkar vara okej och så har man polare i klassen så det är inte världens undergång But we will see how it goes.
Kommer att hålla er uppdaterade med hur det går.

ska krypa till kojs nu
ciao

Kommentarer
Postat av: Denise

Oj vilken tur jag hade. Jag föredrar solen :) Ledesen att det inte blev någon utgång. Men på torsdag blir de ju BIO :D

2009-08-24 @ 15:28:20
URL: http://denisepaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0