I think Im dying...

Fy fan va jag är allergisk, det började igår och idag har det blivit lite värre. Det är det där jävla taket asså, inte har dom där jävla bygg gubbarna börjat än heller så inte undra på att ja dör. Det e ju typ möggel i det där taket. Vette tusan hur det ska gå asså, men de e skönt för ja drar ju till stugan snart så då slipper man den där skiten. YES!!!

Igår
så va jag på personalfest på grönan. Vi körde femkamp och käkade middag på Tyrol. Några av mina kollegor var hur modiga som helst, dom åkte Insane. Och "vagenen" innan dom fastnade där uppe och dom åkte sen ändå, ja skulle ha fått panik. Nej fy fan, kommer aldrig sätta min fot i den asså.
Lilla jag åkte bara gocart och popexpress, eftersom jag är en sån mes så häll ja mig på marknivå haha :P

Mammsen berätta för mig idag att igår när pappsen höll på och tvätta sin bil vid vårt garage så var det ett par som bara kom och sa helt randomly att dom vill köpa vårt fiiina hus, Så dom fick komma in och kika lite. Och sen träffade pappa på kvinnan idag igen och hon sa att hon inte kunde sova för allt  hon kunde tänka på var vårt hus. De va ju lite zlatan style på det hela måste jag säga. Så vi får se om vi säljer eller inte, den tanken jag har är att om vi flyttar så måste vi hitta nå nytt där alla våra grejer får plats. Och de e inte lite vi har!! Haha

Fick en kommentar i det förra inlägget  om Benji och hans rabies koll. Benji är en hund och av rasen Chinse Crested (kinesisk nakenhund powderpuff) och angående rabies kollen så måste man göra det emellan åt så hans pass är giltigt. man får inte ta med ett djur till ett annat land utan pass!

Denise babe du får komma upp till norrland och festa med mig tycker jag :D  Annars får vi köra party i två dagar i streck när ja kommer hem ;P

Ciao bitches!


Kommentarer
Postat av: Denise

HAha kan bli lite svårt, har inte riktigt vägarna förbi Norrland men du är jättevälkommen att parta med mig när du kommer hem ;) Pussis!

2009-07-22 @ 22:18:39
URL: http://denisepaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0