My new favorite show is....

Jag hittat en ny favorit talkshow som heter Celsea Latly, den visas på E! kanalen (men inte i sverige än), hon e så sjuk bitchig haha  Så idag har jag fördrivit tiden med att titta lite på nya avsnitt på Eonline.com. Jag vill faktiskt påstå att jag tycker hon är så mycket roligare än Jay Leno, Conan O'brian och david Letterman.
So check her out! 

So on to other news

Vi har fuktskador i taket igen, men denna gång så klarar sig mitt rum. Yes!!!

Så här ser det ut i hallen nu. Dom ska börja fixa på onsdag. Förhoppningsvis!

Har varit med Benji till veterinären idag, tog blodprov för att kolla rabies. Lillen satt mitt knä och stackarn darrade som tusan. Tyckte så synd om min lilla bebbe. Men det gick bra iaf !

Ska kolla på tv nu.
caio


Kommentarer
Postat av: Denise

Åhh nej vad jobbigt med fuktskador!



Haha, me liked Celsea Latly ;) she was funny. Puss puss!

2009-06-18 @ 00:07:58
URL: http://denisepaz.blogspot.com
Postat av: Bajsmannen

Är benji en husdjur eller ett barn. Jag antar att det är ett husdjur. Varför skulle han ha rabies för?Detta är sverige.

2009-06-18 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0