yesterday was a happy day, today its a sad day....

Igår va jag ute med partypinglan Denise och hennes polare Mia och Jessica. Vi gick till Snaps på söder och hade det fett nice. Det som är lite roligt är att min syster besökt det stället en gång i tiden (sorry syrran om det får dig att känna dig gammal när ja skriver så ) när hon bodde i hennes första riktiga lägenhet :) den saknar ja faktiskt lite :(  den va liten och söt :) eller hur syster min?
 
Men iaf så hade jag och the ladies det riktigt trevligt där. Men en tid under kvällen så ville tårarna rinna för stackars lilla partypinglan tappade sin underbara älskade kamera :(   Men förhoppningsvis var det någon snäll ärlig människa som lämnt in den till personalen. Håller tummarna för det iaf :)

Slaggade hos Denise på gärdet och åkte då hem i morse, när jag kom hem så fick jag höra att en släkting varit med om en allvarlig bilolycka natten mellan lör-sön. So then it became a sad day, men det verkar som han kommer att bli bra igen. Får hålla tummarna för honom!    And my prayers goes to his family!

Nej nu ska jag läsa en bok så man kommer på andra tankar.


Until next time!

Ciao my little darlings 


Kommentarer
Postat av: Denise

HAHA jag hade sjukt roligt även om jag tappade min darling.. :( har ännu inte fått svar på mitt andra mail men jag hoppas att jag får de snart. Vi får gå ut snart igen gumman! Had so much fun! puss!

2009-06-18 @ 00:10:05
URL: http://denisepaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0