I dag....

Har jag inte gjort så mycket. Åkte med mamma och handlade, passade då på att gå på H&M och Lindex där fyndade jag en massa strumpor. Så jag har bara inhandlat nödvändiga grejer idag,

Dom som känner mig vet att jag är besatt av H&M och att jag alltid springer in i typ 5 olika H&M butiker på en och samma dag när jag shoppar i sthlm. Nu är det ju så att jag har upptäckt deras online shop där dom alltid har as bra rea (om man e inne vid rätt tid, allt bra tar snabbt slut) så kan ju inte hjälpa att jag gjort en till beställning i veckan. Har redan fått hem ett paket i måndags :)  Och sen kommer det nog en nästa vecka. Så vill man göra mig glad så är det bara att skänka ett presentkort på H&M åt mig :D 
.

Har varit ledig nu ett par dagar från jobbet, det har varit både skönt och trist. För när jag är ledig så är nästan ingen av mina vänner det så då sitter man bara hemma och har det super tråkigt. Så det ska bli skönt att få jobba på söndag. Då får man ngt att göra liksom. Plus att det blir lite mer pengar i plånboken :)

Och det är bra att det blir mer cash i plånboken för jag har tänkt införskaffa mig en kamera, nu har jag bara kameran på mobilen och den är ju inte den bästa. Så när jag har gått ut så har jag fått förlita mig på mina vänner och deras kameror.Men då får man bliderna så sent ibland så då känns det som ingen ide att lägga upp dom.  Det är dels därför det inte blir så många inlägg för jag tycker det är tråkigt att bara skriva och inte kunna lägga in bilder på ens vardag. Men förhoppningsvis blir det ändring på det snart :)

Ska kila och äta nu.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0