It´s been a while...

Nu e jag tillbaka, har inte haft ork att blogga. Men det blir ändring på det nu :)


Jag har gått och blivit lite besatt av Lil Wayne och hans röst

Han är grymt cool för allt han "rör" blir till guld, hans egna skivor säljer extremt bra. Men även de låtar med andra artister han gästar blir också väldigt framgångsrika. Vill inte ens tänka på hur många mixtapes han släppt som tusentals laddat ner. Han är ett hiphop geni! Jag skulle faktiskt vilja säga att han har potential att bli den nästa Jay-Z eller Dr.Dre.
But thats just my opinion!

En annan artist jag gillar mycket nu är Jesse McCartney

Han är även en skådespelare, han var med i serien Summerland. är kär i hans senaste låt How Do You Sleep från hans senaste skiva Departure. Rekommenderar den låten.

Nej nu tänkte jag kolla om det finns något värt att se på tv.

Have a nice evening everyone!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0