jag är den segaste människan....

I know, jag är väldigt seg på allt speciellt blogga. Har en  ny telefon så jag kan inte skylla på att jag inte har någon kamera.

I lördags var jag ute med the wonderful twins Denise och Alexandra och en gemensam kompis Fia. Vi drog till White Room inne i stan och jag måste då säga att det är som en annan värld där. Jag menar det finns liksom skumpa för 75 000kr, det är verkligen en dyr fylla det. Jag undrar hur många sådana dom säljer om året, det kan ju inte vara så himla många. Aja, vi hade det najs. Denise träffade en australienare och Fia en norrman. men Fia dissade honom rejelt och han fattade inget HAHA
här är some pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0