Ladies night out!!!

Hellu!  Just nu sitter jag hemma hos the lovley twins på gärdet. Jag och Denise, Alex och Sussie ska ut och göra stan ikväll. Det kommer att bli super nice as always :) Man får aldrig en tråkig stund med the twins så förhoppningarna är höga ikväll ;P
So im keeping my fingers crossed for tonight :D

Jag är så jätrans glad annars oxå för snart så finns Sandra på svensk mark igen, hon ska tydligen komma hem någongång imoegon om jag uppfattat allt rätt. So ive got a smile on my face now becouse ive missed little Sandruw :)

Nej nu ska jag vara lite social med the people.

PS. Vad tycks om den nya layouten? Det är design geniet Denise som fixat den nu. Jag är så nöjd :D

Have fun tonight and party hard people, but not too hard :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0