sorry att jag är så seg....

i lördags så var jag, fia och the wonderful twins Denise and Alexandra på White Room inne i stan. Fy fan, det är som en helt annan värld därinne. Helt sjukt va det, det fanns liksom skumpa för 75 000 vilket är extremt tycker jag personligen. En dyr fylla skulle det verkligen vara. Men vi hade det riktigt kul. Måste säga att Fia är mästare på dissa killar, hon gör det så jävla coolt haha

i måndags va jag till barkarby med mamsen. vi hade det riktigt mysigt, men det har vi alltid :D
detta köpte jag:

En Filippa K jacka


och lite smått och gott, tre böcker och en film


I tisdags så hade jag och mamsen en till äventyrs dag. Vi åkte till Uppsala och kollade hur det går med arbetet på min brorsas balkong, det verkar bli fint :) Sen tog vi en tripp ner på stan och kikade lite i affärer, vi va in en sväng på alberts guld (rätt namn i think) och jag promenerade ut med denna söting, det är en försenad studentpresent :) Me love it :) lite dålig bild I know.

igår tog jag bara det lugnt och idag har jag städat min garderob och mitt rum. så nu är det ordningsamt igen haha

nu ska jag and the dog dra ut på promenad. ciaociao


Kommentarer
Postat av: Denise

What?! Läste jag rätt, försenad STUDENT-present. hur kommer det sig?

2009-05-22 @ 00:59:04
URL: http://denisepaz.blogspot.com
Postat av: Alex

Great that you are back!



White room ägde ;)

2009-05-22 @ 23:28:10
URL: http://aleschandra.blogspot.com.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0